Kalite Politikamız
Kalite Politikamız

     Gedaş Gayrimenkul Değerleme Anonim Şirketi olarak, faaliyet gösterdiğimiz Kamu, tüzel ve özel kişilere ait her türlü gayrimenkul, gemi, makine, teçhizat ve proje değerlenmesi ile kentsel yenileme ve dönüşüm projeleri yapımında;

  • • Kuruluşun amaç ve bağlamına uygun olarak stratejik istikameti desteklemeyi,
  • • Sorumluluk, bağımsızlık, mesleki özen ve titizlik, gizlilik, tarafsızlık, bilimsellik, mesleki yeterlilik gibi ilkelerimizden ödün vermeden beklentileri karşılayan hizmet sunmayı,
  • • Önce insan anlayışı ile tüm çalışanların iş sağlığı ve iş güvenliğine önem vermeyi,
  • • Çözüm ortaklığı profilini benimseyerek, müşteri memnuniyetini her daim yüksek tutmayı ve sürekliliğini sağlamayı,
  • • Müşteri siparişlerine uygun nitelik ve özellikte, belirlenen terminde teslim edilecek şekilde planlanan sürede kaliteli hizmeti sunmayı,
  • • Proje oluşturma, değerleme ve teslim vb tüm safhalarda müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım ile kalite, hizmet ve mükemmellik prensiplerini uygulamayı,
  • • Her süreçte sürekli iyileşmeyi ve gelişmeyi temel hedefimiz olarak belirlemeyi, uygulamayı ve yönetmeliklere uygun olarak hizmet vermeyi,
  • • Müşterilerimiz için her daim hızlı hizmet üreterek, güvenilir ve kaliteli bir firma olarak benimsenmeyi,
  • • İlgili taraflarla uyumlu ve koordineli bir çalışma ile talep edilen kalite seviyesinde proses, hizmet ve ürünleri sürekli temin edebilmeyi,
  • • Kalite ve müşteri memnuniyeti yaklaşımımızla, değerleme sektörüne aktif katkıda bulunmayı,
  • • Şirket bünyesinde bilim ve teknolojideki gelişmeleri izlemeyi, kullanmayı, aktif eğitimler ile etkinliği ve sürekliliği devam ettimeyi,
  • ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi şartlarını gerçekleştirebilmeyi ve etkinliğini gözden geçirip sürekli iyileştirmeyi ve uygulanabilirliğini sağlamayı,

Taahhüt ederiz.